Avioanele companiei BlueAir

postat de FMI 5 10 2006
Am luat avionul companiei Blue Air ieri (oct 2005) de pe Baneasa la ora 13 spre Maastricht. M-am suit in avion si pe la 13:20 am decolat. Am dormit cam jumatate de ora si mai tarziu in jur de 14:30:14:30 “Stimati calatori, datorita unor probleme tehnice , defectarea sistemului de presuprizare al avionului , va trebui sa ne intoarcem pe aeroportul Baneasa. Totul este in ordine, nu aveti de ce sa va ingrijorati. “14:45 “Stimati calatori, in aproximativ 15 minute vom ateriza pe Otopeni. Mai multe informatii dupa aterizare”

15:10 “Datoria defectiunii vom zbura la o altitudine mai mica decat cea obisnuita. In 50 minute, aproximativ o ora vom ajunge la Bucuresti.”
=======
[intretimp in maastricht] Taica-miu ma asteapta. Avionul e programat sa ajunga la ora 16:00 ora romaniei. Se anunta intarzierea zborului.
tata: “nu va suparati, cat are intarziere avionul?”
oficial olandez: “nu stim”
tata: “dar de ce are intarziere?”
oo: “Nu stim sa va spunem. Stim doar ca avionul a decolat la ora fixata de pe Baneasa. Acum nu stim unde se afla avionul.”

– va inchipuiti in ce stare a intrat taica-miu si toti romanii de acolo –
========
16:15 “In aproximativ 25 minute vom ateriza pe Baneasa.”

In tot acest timp in avion a fost o stare de agitatie continua a calatorilor…doua femei aproape au lesinat.

16:30 aterizasem cu bine (il sun pe taica-miu si astfel afla si cei de acolo ce s-a intamplat – se crapase un geam din cabina pilotilor si astfel s-a depresurizat trebuind sa zburam la o altitudine mai joasa.)

=> mergem pe aeroport si asteptam. Se iau la cearta un italian (care juca solitaire pe laptop cu un touch pen) si un roman , se injura si in romaneste si in italiana din cauza faptului ca se fuma in aeroport (langa semnul de “Fumatul interzis”)
-“Adica stau cu inima stransa tot drumul si acum nici o tigara nu am voie sa fumez?” Gardienii stateau si se uitau la un meci pe TVSport asistand totodata si la cearta. Pana la urma unul dintre ei se duce si anunta un superior care:
-“Duceti-va va rog la baie si fumati sau iesiti afara”
-“Da’ ce domle, sunt poponar de am ajuns sa fumez in baie?”
Situatia in cele din urma se calmeaza…nimeni nu mai fumeaza…pentru 15 minute.

O doamna vrea sa se duca la toaleta dar usa nu se deschide parand incuiata. Intreaba un gardian (da, tot din aceia care urmareau meciul) daca e cumva inchisa si ce ar trebui sa faca. Gardianul, fara sa-si miste ochii din directia tv-ului : “Forteaz-o femeie ca e romaneasca doar. ” 😐

Niste persoane vor sa intre la singurul Duty-free shop sa ia ceva de baut/fumat. Evident usa e incuiata (ora 17:00). Inauntru 2 domnisoare care-si admirau unghiile: “E inchis domne, nu vezi ca e inchisa usa?” In acelasi timp unui oficial al aeroportului si unui baiat de la curatenie li se deschide usa, iesind dupa 5 minute cu o sticla de whiskey, respectiv o punga cu alune.

Eu observ un automat de bauturi, ca cele de la metrou. hehe…cum de nu l-a observat nimeni? B-) Evident, indiferent cum as introduce bancota de 10.ooo ROL aparatul mi-o arunca afara. :-L

Stam si asteptam, fumeaza toti mai nou. Nu mai reusesc sa evit fumul de tigara oriunde m-as deplasa. In sfarsit un anunt: “Cursa spre Maasticht reprogramata la 17:45”

17:50 inca nici o miscare.

18:15 ne imbarcam. E acelasi avion )) – probabil reparat acum. Se aprinde semnul “Fasten ur seatbelts”. In sfarsit vom decola.
18:20 se opresc motoarele…rumoare!

Pe la 19 o stewardesa : “asteptam culoar de plecare”

La 20:05 decolam in sfarsit. (intre timp aflu ca aeroportul din maastricht se inchide la ora 22 ora romaniei 😐 dar totusi ne vor primi)

22:30 ajungem cu bine in cele din urma.

P.S. De ce n-am continuat drumul pana la Maastricht cu aceasta defectiune sau de ce nu am aterizat la Viena? nu stiu…pot sa ma gandesc doar la faptul ca reparatia avionului ar fi fost mai scumpa in alta parte decat la Baneasa. Si daca tot veni vorba de preturi, BlueAir e ieftin daca iti cumperi bilet astazi pentru o calatorie din august 2007… altfel e aproape la fel de scump ca si celelalte companii pentr niste servicii mult mai slabe.

Skandalouz 


Actions

Informations

11 responses to “Avioanele companiei BlueAir”

5 10 2006
lucian (15:48:27) :

mi se pare foarte romanesc ce povestesti tu acolo dar nu mi-as dori sa trec prin aceeasi experienta ca a ta (^^;)

5 10 2006
Butterfly (15:59:41) :

Compania Blue Air este praf…ptr o schimbare de nume ne-au cerut 282 euro in conditii in care biletul a fost de 70 euro sau ceva de genul asta…sunt incredibili! iar pentru emiterea biletului, deoarece se pleca in interes de serviciu, ni s-au mai cerut inca 20 euro faza pe care nici acum nu o inteleg…A fost mai rau ca in Gara de Nord…
Am uitat sa specific ca tipele care ar trebui sa-ti dea informatiile pe care le ceri…nu stiu decat sa se isterizeze!Risti sa te apuce nebunia subita de a le strange de gat! Niste inutile…

7 10 2006
Hammer (10:03:27) :

referitor la reparatii nu e vb de cost ci de siguranta pasagerilor.daca avea loc o depresurizare exploziva si se smulgea o parte din cabina pilotilor?daca te uiti mai atent la national geografic vezi acolo accidente cu victime si tot din cauza unor defectiuni infime despre care pilotii au crezut ca nu sunt periculoase.Si nu in ultimul rand asta e protocolul..daca ai o defectiune cat de minora aterizezi pe cel mai apropiat aeroport pt a evita o eventuala catastrofa..a existat un caz in anglia unde geamul din cabina pilotilor, care se afla in fata capitanului a zburat si capitanul a iesit datorita suflului in afara avionului, acesta ramanand agatat cu picioarele de rama de la cabina pana la aterizare..singurul lor noroc a fost acela ca primul ofiter a avut initiativa si s-a descurcat evitand astfel o catastrofa…deci cu problemele astea nu e de glumit…

7 10 2006
skandalouz (14:15:10) :

Stiu care e pericolul dar eu am zis ca depasisem deja jumatatea distantei catre destinatie si era acelasi lucru sa mearga mai departe sau sa se intoarca – avand in vedere siguranta pasagerilor.

14 10 2006
adrian (02:15:36) :

mai degraba ar fi o bila neagra pentru aeroportul baneasa.

29 01 2007
adi (22:36:16) :

Poate ne spui si cat ai platit pentru biletul de avion.
Nu de alta dar Butterfly se scandaliza ca a trebuit sa plateasca inca 20 de euro pe langa cei 70.
Sa iti spun cat e pretul real la un bilet dus-intors pana in Maastricht, cam 300-400 euro. Si vei zbura cu avioane relativ noi, bine intretinute, cu piloti odihniti, cu experienta si bine platiti, cu echipaj binevoitor si servicii de calitate. Decolezi si aterizezi pe aeroporturi de prima mana, care nu se inchid la orele 22.00, iar in caz de probleme aterizezi pe cel mai apropiat aeroport, nu vii 1000 km inapoi, ca e mai ieftin sa schimbi geamul.
Daca platesti atat, te asigur ca o sa ajungi la timp. Si cu autocarul e mai scump de 90 de euro. Unde mai pui ca ai facut mai putin de 8 ore.
Nu vad de ce te miri. Astea sunt experiente normale la low cost.

4 02 2007
zuza (14:39:54) :

adi:
mi se pare ca nu intelegi foarte bine problema…
nu inseamna ca daca biletul e 70 de euro trebuie ca atunci cand se desprinde o aripa sa zambesti impreuna cu ceilalti pasageri si sa zici “deh, daca a fost ieftin biletul…”
low-cost nu inseamna nici calitatea de la companiile aeriene “normale”, dar nici opusul sau anyway, cealalta extrema… e doar o alta strategie de marketing – si asta nu inseamna ca ei nu castiga la greu din transportul de persoane, deci putin respect pt clienti nu ar strica…

19 03 2007
andrei (16:40:29) :

eu am zburat cu blue air bucuresti-madrid si a fost foarte bine. nu am intarziat deloc. stewardesele au fost foarte amabile si nu am ce sa reprosez companiei

21 03 2007
toti visam alb-negru » Blog Archive » Viena - partea 1: Getting there (18:10:02) :

[…] Din fericire, am zburat cu TAROM/Austrian, ceea ce m-a scutit de neplacerile pe care le-au avut altii… Drumul a fost foarte frumos, turbulente putine, cer relativ senin, asa ca am vazut cateva orasele, campuri, chestii… […]

9 08 2007
Tibi Marton (08:27:15) :

Cumparat de la Blue-Air bilet BANEASA-STUTTGART
Mare reclama: Pret PROMO 1 Euro+ Taxe= 54 de euro
Eu am platit 104 euro pe bilet. (am vazut ca este promo abia cand am ajuns acasa). Am sunat la ei sa intreb cum este posibil iar raspunsul a a fost sub orice critica: “Ati avut ghinion sa platiti dublu, nu mai avem ce face !!!”
No Comment !

12 10 2007
Onciul Mihai (10:09:19) :

Am citit comentariile anterioare. Am zburat anul acesta (2007) de 4 ori intre Bucuresti si Paris – Beauvais iar pe 3 oct. zbor din nou. Doua dintre zboruri le-am facut impreuna cu sotia care a zburat pentru prima data cu avionul. Nu am avut niciun fel de probleme. Multumesc companiei BlueAir pentru serviciile oferite. As sugera Companiei sa faca unele modificare in statut: Schimbarea numelui celui care face calatoria sa se poata face gratuit. Compania nu ar fi prejudiciata in nici un fel. Sigur n-ar fi rau daca s-ar putea renunta la bilet cu circa 15 zile inainte, cu o recuperare de 50% al costului biletului. Exista si situatii cand esti nevoit sa renunti. Ar mai fi interesant ca din cand in cand in timpul zborului sa se mai anunte pe unde suntem, mai ales cand sunt conditii bune de vizibilitate. Am inteles ca se pot trimite datele personale pentru emiterea unui card de fidelitate. Nu am gasit un “formular” pe site-ul D-voastra pentru a trimite datele. Poate ma ajutati cu o explicatie. Sau completati site-ul cu un capitol special legat de cardul de fidelitate, avantaje etc. Cu stima si consideratie, in speranta ca veti tine cont de unele dintre sugestiile mele, Mihai Onciul.