Casieriile UPC – Cozi infernale (mai rele ca alea de la carne de pe vremea lui Ceasca)

postat de Hammer 18 06 2007

   Intr-o zi m-am dus sa platesc cablul tv la casieria UPC de pe Viitor.Undeva pe la ora 11 purced spre casierie, merg ce merg si din distanta disting o coada care era destul de mare.Cu cat ma apropiam din ce in ce mai mult cu atat devenea treaba mai clara.Sirul era la casieria UPC.Ma asez la coada kilometrica si astept.Am stat afara din casierie in jur de 50 de minute.Abia se misca si pur si simplu imi venea sa plec.Dar daca tot am facut efortul de a veni am zis sa stau sa platesc sa scap de belea.Trec aprox. 50 de minute si intru in casierie.In interior erau cam 5 persoane in fata mea.Ce era de observat: daca inainte erau 2 persoane care se ocupau una cu incasatul de bani si una cu relatiile cu clientii acum era doar una care le facea pe amandoua.Am mai stat inca 30 de minute in interior pana mi-a venit randul deoarece erau persoane inaintea mea care parca erau picate din stele si tot puneau intrebari casierei.Mi-a venit si mie randul, am platit pe 3 luni ca nu mai trec curand prin asa ceva si am plecat in viteza.Ideea este urmatoarea: nu venisem sa iau bani ci sa dau.Aici se vede obrazul si nesimtirea cu care cei de la UPC trateaza platitorul de servicii…Acesta este tratat ca o vita, ca un fel de sclav care vine sa dea bani.

   Concluzia este ca daca vi sa le dai bani si se intampla asa darmite cand oi veni sa reziliezi contractul sau se le iei bani…Oare ce se intampla atunci?Esti batut cu parul, alergat cu pusca?


Actions

Informations

11 responses to “Casieriile UPC – Cozi infernale (mai rele ca alea de la carne de pe vremea lui Ceasca)”

30 06 2007
XeNoN (11:09:19) :

pentru momente de genu’ asta e cel mai bine sa platesti prin banca cu ordin de plata… daca ai si internet banking platesti de acasa

2 07 2007
Tetelu (18:00:33) :

@XeNoN: Ma indoiesc ca la o factura de 34 lei doresti sa platesti prin banca (alta decit BT). Comisionul pentru un OP e 3,1 lei prin Internet Bankink si 6 lei la ghiseu (cel putin la RZB pe care o folosesc eu). Deci, in cel mai bun caz cam 10% din factura. Merita?
Problema e alta: peste tot in casierii scrie ca se poate plati la orice sucursala a BT. Numai ca bizonii stau la coada la casierie. Ii inteleg pe aia care platesc cu card (desi nu toate casieriile au POS), dar restul care dau cu cash, n-ar sta mai putin la banca?
Deci totul e de informare. Nici VF si nici Orange n-au casierii la fiecare colt de strada, dar si-au educat clientii sa plateasca la banca.
Nu zic ca e normal ce se intimpla la UPC (firma de servicii de comunicatie), sunt nesimtiti prin simplu fapt ca pentru cei 100 mii de clienti de net (cu care se lauda) nu implementeaza o aplicatie gen MyAccount (VF) din care sa-ti platesti automat cu card, factura. De fapt buba nu e aplicatia, ci faptul ca ei nu lucreaza decit cu BT (deh, reminiscenta a trecutului de cind au cumparat Astral) si nu vor sa plateasca comisioane catre alte banci (doar catre BT, baietii destepti stiu de ce!).

2 07 2007
tudor (20:36:38) :

Subscriu: In general UPC au o politica de relatii cu clientii tipic comunista.
Cred ca e chiar strategia lor sa nu platesti/ sa nu poti plati la timp. Ca sa-si ingrase conturile din taxa de reconectare.
@tetelu:
As incerca sa stau la o coada mai mica la banca Transilvania (singura la care pot plati factura), daca indivizii mi-ar trimite la timp factura. Daca imi trimit factura cu doua luni intarzariere, astept la telefon 30 minute sa-mi spuna o cucoana ca nu-mi poate trimite factura pe mail si tre’ sa merg “ca bizonu'” la coada cu pesionarii.
Ma socializez la un “chat online”…

Subscriu: UPC si RCS si-au impartit zonele (cel putin in Bucuresti). Stiu asta doua milioane de oameni numai cei de la oficiul concurentei nu…

2 07 2007
XeNoN (23:25:19) :

de obicei pe mine cand ma enerveaza coada mai bine platesc 3 lei comision la banca si stau in fotoliu in acelasi timp

9 08 2007
Nichita (00:25:00) :

Buna ziua.
Nu vreau sa o lungesc desi la nervii pe care ii am m-ar cam trage atat dar nu sunt vinovati cei ce vor citi de nervii mei pe “tovarasii” de la UPC. Am avut si eu o mica problema cu o factura pe care am achitat-o si care dintr-o eroare clara mi-a venit si in luna urmatoare ca restanta. Am pus mana pe telefon si am sunat la relatii cu clientii. Aici am aflat ca operatoarele nu au competenta sa revolve asa ceva si ca trebuie sa vada cineva de la UPC chitanta doveditoare a platii in cauza. drept pentru care mi s-a cerut, fara jena, sa trimit eu, pe cheltuiala proprie, o copie xerox a chitantei prin fax. Zis si facut. Numai ca in luna urmatoare iar apar restant si iar aceeasi poveste: trimite-ti copie pe fax! Dar v-am trimis, le-am zis eu! Poate nu a juns, mai trimite-ti inca o data. Ba nu trimit nimic, vin la sediu cu chitanta personal. Veniti in strada, nr, intre orele, in zile lucratoare. Pot veni maine? da, puteti. Si ma duc. Acolo dau cu capul in usa (ma mirasem enorm ca nu era coada cu care suntem cu toti obisnuiti) si abia apoi vad scris pe o jumatate de pagina un anunt cu times roman de 12 in care se spunea ca pe 30 iulie nu se lucreaza cu publicul din cauza implementarii noului sitem informatic! Turbat revin a doua zi! Coada, fireste. Inauntru NU EXISTA NICIUN ANGAJAT CARE SA SE OCUPE DE RELATII CU CLIENTII, DE RECLAMATII SAU CEVA DE GEN! Nu fratilor, pai cum? O biata casiera incoltita de insitentele mele a incercat sa rezolve punand un nenorocit de post-it pe copia de pe chitanta mea cu mentiunea “rog verificare”!! Si ce, credeti ca s-a rezolvat? da de unde!!!! Ma suna un tip de la UPC si-mi zice ca imi da gratuit in septembrie pt ce am platit in iunie. Si io ii zic ca nu vreau, eu am platit. Si imi zice un scurt “atunci va deconectam” si fara sa spuna nici bojur nici…imi inchide tel in nas!!! Multumesc UPC, splendida abordare!!!
Un amarat de clint

12 10 2007
irn (15:44:05) :

vezi si intamplarea mea de deunazi in postul cu Astral/UPC strikes back. Cat despre plata prin banca, nu as recomanda. Cica redistribuirea banilor din banca se face in regim de 1:3, aka 1 ajunge la Astral, restul se pierde pe drum (auzit tot alaltaieri la coada la Astral de la unii care venisera sa reclame ca apar cu restante desi platesc prin banca la termen)

18 10 2007
maria (17:56:19) :

chestiile astea sunt tipic romanesti si nu se intampla doar la upc.
1.eu am stat 1 luna cu abonamentul taiat la orange desi platisem, le trimisesem fax, etc. pana la urma am vorbit cu o persoana publica(de care auzisera si doamnele de la serviciul clienti Orange) care le-a dat telefon si asa s-a rezolvat.
2. eu platesc intotdeauna la timp facturile la electrica, insa aproape in fiecare luna pe factura imi mai apare si cate o restanta(repet…facturile fiind platite la zi)….
3. la distrigaz nu imi vine factura in fiecare luna si dak uit sa ma duc la ei (fara factura…ca nu mi-o trimit) in fiecare luna platesc penalizari….
cred ca upc-ul e copil mic pe langa asta….

27 10 2007
pacala (03:19:26) :

bai in curand upc va lansa plata online , cel putin ptr bucuresti am auzit si dupa aia cred ca se va extinde si in tara. ba oi fi eu pacala dar ce am zis aici nu e pacaleala :).

27 10 2007
ionescu robert (09:39:05) :

subscriu celor de mai sus…lipsa de respect fata de abonati/clienti…cozi infernale, casieri fara pic de pregatire si obraznici…pt un tel la relatii cu clientii astepti conectarea si jum de ora…reclamatiile nu sunt solutionate…suportul tehnic la domiciliu lipseste cu desavarsire…in concluzie, ocoliti aceasta firma fantoma !!!!!!!!!!!!…

14 11 2007
ionut (17:46:54) :

este adevarat,facturile vin cu intarziere ca sa platesti penalizari,mie mi-sa intamplat de multe ori ,iar de cozile infernale,ce sa mai zic ,prefer sa platesc intotdeauna in avans!

11 04 2008
Valentin (10:28:14) :

Upc este o firma jalnica ! Am contract 10 MB si trag cu 40 kb/s pe torente ! Deci niste sarlatani….