Mythos – str. Costache Negri

postat de radu 1 07 2008

Mythos este un restaurant grecesc stricat de romani in stilul caracteristic. Mancarea e buna dar servirea e deplorabila. Restaurantul este intr-o vila mai veche pe strada Costache Negri, in spatele la Arenele BNR. In curte mai au 3-4 mese, ferite cat de cat de cimentul din aer datorat refacerii strazii. In fine, cum arata strada nu are relevanta, dar .. se potrivea atat de bine cu serviciile incat merita mentionat.

Am fost acolo intr-o vineri pe la ora 18. Nu mai era nimeni, asa ca beneficiam de toata atentia de care putea da dovada personalul. Am comandat un calamar umplut si niste creveti. Ospatarita a intrebat de paine. Nu mananc paine de fel, dar o pita cu ulei de masline si oregano inainte de masa … e altceva. Am avut grija sa intreb daca uleiul e de masline fiindca sunt patit. Dupa un timp a venit mancarea. Surpriza! calamarul nu avea garnitura. In pozele detaliate din meniu se vedea ca are garnitura de cartofi prajiti si ciuperci. Am intrebat unde e garnitura, normal. Mi s-a explicat ca nu am comandat-o. Am intrebat de ce nu mi s-a precizat ca nu corespunde cu meniul, de ce nu a intrebat de garnitura. Raspunsul … “ma scuzati”. Problema e ca in aceasta situatie, fara garnitura e un fel de masa neterminata, iar daca o comanzi mai stai inca jumate de ora. Deci nu ai solutie. Am intrebat totusi cand a fost pita, ca a venit mancarea si nu am vazut-o pe masa. Mi-a spus ca a uitat! Dupa care mi-a adus-o. Asta chiar m-a scos din sarite. Starterele nu se servesc … dupa masa! A venit alta ospatarita, chipurile mai scolita. Aceasta mi-a luat farfuria cat inca eram cu tacamul in mana. Am intrebat-o daca a mai servit undeva, daca stie despre pozitionarea tacamurilor si ce semnificatie are. Degeaba, nu aveai cu cine. Mi-a explicat ca vrea sa debaraseze ca sa fie mai mult loc pe masa.

Am intrebat-o chestii mai simple: unde e patronul si cum il cheama. Stia doar un nume (Vanghelis), nu avea o carte de vizita si nici un numar de telefon. In nici un chip nu se putea sa il sune. E plecat din tara. Normal ca nu stiau cand se intoarce. Asadar nu aveai cu cine sa vorbesti.

Ma intreb, patronul nu stie ce fac ele acolo sau nu realizeaza ca se discrediteaza si lasa si o pata asupra restaurantelor grecesti ? Le-am dat o carte de vizita sa ma sune. Credeti ca o sa i-o dea ? Intr-un fel l-oi intalni pana la urma ….


Actions

Informations

7 responses to “Mythos – str. Costache Negri”

13 07 2008
anonim (20:07:31) :

Fac parte din personalul de la Restaurant Mythos si vroiam sa va informez ca incidentul a fost precizat sefului nostru,Dl.Vasilaropoulos care s a intors in tara.Ospatarita despre care va plangeti sau ospataritele,pentru ca am inteles ca nu v au placut nici serviciile celeilalte fete i au spus singure de incidentul cu dvs.Ma intreb dvs. la 18 ani nu a ti facut nici o greseala?Faptul ca a uitat sa va intrebe de garnitura nu este un capat de drum.
In concluzie seful meu stie de plangerea dvs. si nu a considerat necesar sa va sune deoarece nimeni nu este perfect,cred ca nici dvs.
Toate cele bune.

14 07 2008
danaP (09:27:49) :

Parerea mea? ar trebui date afara amandoua. dar, cum se intampla un Romania, probabil ca totul se bazeaza pe sentimente mult mai adanci, si , dupa un timp, totul va fi dat uitarii!

14 07 2008
radu (11:32:16) :

Comentariu “anonim” de la cineva “din personal” care ma asigura ca plangerea a ajuns la patron ?!?!? De incredere informatia, nimic de zis!
Adica patronul, grec de fel, o lasa asa … ca mai gresesc ospataritele si isi pateaza el numele ca … trece cu vederea.
Nu o sa cred ca face astfel de greseala decat cand o sa mi-o spuna personal. Pana atunci o sa gasesc pe cineva care il stie si o sa aranjeze o intalnire.
Intre timp astept si nume/pozitie “anonim” pentru includerea in tematica.

14 07 2008
suzi (14:16:35) :

Tot pentru “anonim”: Poate ar fi bine ca angajatii sa greseasca pe banii lor, nu pe ai clientilor. Nu mai spun ca ar trebui sa fi absolvit o scoala de specialitate inainte de angajare. Asta in cazul in care si-au propus sa ofere servicii de calitate.

20 07 2008
anonim (17:44:31) :

Pentru greseala fetelor nu a platit nimeni,garnitura nu a fost adusa ,asadar nu a fost platita.Daca v a placut mancarea nu cred ca a ti platit degeaba.Daca nu v au placut serviciile mergeti la restaurantul ” La Mama”.Sunt sigura ca acolo o sa primiti servicii de inalta calitate.

17 05 2011
Retete culinare (12:39:22) :

Felicitari pentru blog!

29 06 2013
Alexandra Y. Barr (16:24:55) :

Am fost acolo intr-o vineri pe la ora 18. Nu mai era nimeni, asa ca beneficiam de toata atentia de care putea da dovada personalul. Am comandat un calamar umplut si niste creveti. Ospatarita a intrebat de paine. Nu mananc paine de fel, dar o pita cu ulei de masline si oregano inainte de masa … e altceva. Am avut grija sa intreb daca uleiul e de masline fiindca sunt patit. Dupa un timp a venit mancarea. Surpriza! calamarul nu avea garnitura. In pozele detaliate din meniu se vedea ca are garnitura de cartofi prajiti si ciuperci. Am intrebat unde e garnitura, normal. Mi s-a explicat ca nu am comandat-o. Am intrebat de ce nu mi s-a precizat ca nu corespunde cu meniul, de ce nu a intrebat de garnitura. Raspunsul … “ma scuzati”. Problema e ca in aceasta situatie, fara garnitura e un fel de masa neterminata, iar daca o comanzi mai stai inca jumate de ora. Deci nu ai solutie. Am intrebat totusi cand a fost pita, ca a venit mancarea si nu am vazut-o pe masa. Mi-a spus ca a uitat! Dupa care mi-a adus-o. Asta chiar m-a scos din sarite. Starterele nu se servesc … dupa masa! A venit alta ospatarita, chipurile mai scolita. Aceasta mi-a luat farfuria cat inca eram cu tacamul in mana. Am intrebat-o daca a mai servit undeva, daca stie despre pozitionarea tacamurilor si ce semnificatie are. Degeaba, nu aveai cu cine. Mi-a explicat ca vrea sa debaraseze ca sa fie mai mult loc pe masa.